Julefred og kursforberedelser, en salig mix.

Jule er fred og ro her i Pilestredet. Kan love dere at vi slapper av, spiser deilig mat, spiller spill, ser tv/filmer og går små turer, men jeg gleder meg allerede til å ta fatt på 2012. Iallefall ingen tvil om at jeg har valgt riktig yrke når jeg savner jobben, kundene og ikke minst det trivelige arbeidsmiljøet i vårt nye lokale 🙂 Jeg er iallefall ikke noen A4 person, men vet å nyte fridager når de måtte komme.

Nye kurs står på planen og jeg gleder meg til å undervise påmeldte grunnkurselever. Det første kurset i uke 7 er allerede fullbooket (uke 8 er det ledig 2 plasser på). Modeller blir kontaktet over nyttår. Er så heldig å ha stor søknad for å sitte modeller på kursene mine og det setter jeg stor pris på. Elever er helt avhengig av at noen stiller opp for dem. Det har hendt at noen modeller ikke har dukket opp til timen sin og de blir automatisk strøket av listene mine, da de ikke har sagt fra på forhånd. Jeg legger ned mye arbeide i å booke modeller og det forventes at de sier fra om de ikke kan stille den dagen de har booket seg opp, ellers setter de både meg og ikke minst eleven i en klemme.

Jeg håper flere kikker litt på bloggen min og ser at et yrke som Linergist gjør mange mennesker fornøyde i det daglige. Linergistyrket har kommet for å bli og jeg håper dere kikker på den nye webshopen www.solpmu.com for kurs 2012.

Det blir stadig enklere for meg å gi kunder/elever info via webshopen og den skal oppdaters kraftig over nyttår.

Ønsker du info. om kurs kan du maile meg på: [email protected]  så tar vi en prat over nyttår 🙂

KURS I PERMANENT MAKEUP 2012

3 kommentarer
    1. Husk at jeg fremdeles er interessert i å sitte leppemodell om det trengs:)
      Mvh Aileen (tlf 978 83 832)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg