Hygiene er viktig i en bransje som dette.

Nettbutikken har fått oppdatering i dag og pen&wirecover har kommet på plass. Det er viktig med god hygiene i et yrke som tatovering, da vi trenger inn i hudoverflaten og lager inngangsport for uønskede bakterier. Jeg har fått gode kontakter og vil spesielt nevne Lubeco for en flott service når det gjelder “klinikkbesøk” og rask levering ikke minst. De har mange produkter som passer min bedrift når det gjelder hygiene og som jeg ikke selv selger. En stor takk skal også Salongutstyr ha. Det er viktig med gode leverandører som yter deg god service og ikke minst produkter av høy standard og kvalitet.

Janne Hesstvedt har også veiledet og solgt meg helt fantastiske desinfeksjonsmidler som tannleger bruker. Kan love dere de tar ALT av bakterier og virus. Norsk Orthoform Depot AS har produkter som er en nødvendighet i en bransje som vår. Det er godt å vite at du tilbyr kundene dine trygghet når de kommer for behandling!

Når man starter egen klinikk skal det være på stell og det føler jeg vi har fått bra til hos oss i SOL PMU !! Er utrolig stolt av klinikken og ikke minst av de ansatte som gjør en utmerket jobb.

2 kommentarer
    1. Hei 🙂 Jeg har et spørsmål som kanskje du kan svare på 🙂 Jeg er kjempeallergisk mot hårfarge og henna tatoveringer, tror du det er stor sjanse for at jeg da også er allergisk mot “vanlige” tatoveringer? Hadde satt stor pris på svar, dette er noe jeg har lurt på leeenge 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg