Søker modeller. Gammel tattoo korrigeres!

Disse brynene trengte en makeover og kunden ønsket ny fasong. De hadde pmu fra før og den var litt synlig og litt for kort. I tillegg var brynene ikke helt like.

Dette ble resultatet etter en behandling, men hun skal til ytterligere 2 behandlinger til før vi er helt fornøyde. Stråteknikk er det som gjør brynene naturlige og jeg leker meg med strå og mønster. Vil de skal se så naturtro ut som mulig og disse skal bygges på 🙂

Nå skal jeg holde et korrigeringskurs i mars den 2-3 og søker modeller som har skjeve bryn, lepper eller noe de ønsker rette på ang. permanent makeup! Har en ledig plass igjen på kurset og tenker dette blir et meget interessant og spennende kurs for både elever og modller.

Ta kontakt på: [email protected] PS! Kursene for 2012 begynner fylles opp. EN ledig plass på grunnkurs uke 7 om du ønsker lære permanent makeup!

16 kommentarer
    1. Hei Sol. Jeg har tatoverte bryn, disse går tilbake hele 10 år i tid, og hadde jeg da visst hvilken talentløs og useriøs tatovør jeg gikk til hadde jeg aldri gjort det. Siden har jeg tatovert mange ganger for å forsøke få dette rettet opp, jeg har brukt en formue, men ingen har klart å rette opp i fargen og heller ei formen. Men dette var før jeg møtte deg, brynene er siden i sommer blitt bedre enn de har vært siste 10 årene, men de er fortsatt ikke bra, det skinner litt lilla igjennom, og formen er ikke helt det jeg ønsker at den skal være. Det skal sies at jeg fikk en liten kompensasjon fra den første tatovøren, men alle pengene jeg har brukt de siste årene har ikke vært det verste, det er heller den følelsen jeg har hatt inni meg, følelsen av å føle seg skikkelig hjelpesløs. Angrer man på en kort hårsveis kan man alltids spare, en tatovering som er feil er litt verre. Jeg stiller mine bryn til disposisjon for korrigering om du måtte ønske. God jul

    2. jeg har sendt deg en mail, er veldig intr, har bryn jeg ikker er fornøyd med i det hele tatt, de er veldig blasse etter 2,5år, tynne og ikke likt plassert eller lik fasong.

    3. Anonym:

      Rom ble ikke bygget på en dag når det gjelder opprettinger av bryn, men blir det bedre betyr det mye. Det er utgangspunktet blir utfordringen ved opprettinger av gamle tatoveringer. Noen tror det skal bli helt bra igjen, men er brynene veldig skjeve, fargen sterkt misfarget osv, kan vi ikke gjøre annet enn å gjøre det beste utav det. Jeg pleier sende til laser om det kan la seg fjerne, men mange lasereksperter rører ikke “slike tatoveringer” dessverre, men det er iallefall greit å få det sjekket opp!! De aller fleste blir fornøyde om man forklarer nøye hva de gjør ved “opprettinger” og hvorfor de utfører behandlingen som de gjør!!

    4. Utrolig morro 🙂 Er ferdig utdannet hudpleier i 2013, vi lærer jo ikke permanent makeup, men ser spennende ut! 🙂 Hyggelig med svar på min blogg 🙂

    5. Hei.
      Sitter gjerne modell, etter at mine bryn ble skjeve etter en behandling, å det hadde jo vært fint å rette på, samtidig som ei får trent på oppretting:).
      Mvh
      Tone Iren Amundsen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg