Trenger modeller for covermakeup!

Jeg har flotte dager med hjemmekontor, hvor jeg har satt av tid til planlegging av den store Helse&Skjønnhetsmessen/Helth&Beauty på Lillestrøm i “10-12 februar” 2012. I den forbindelse søker jeg modeller for covermakeop. Det kan være modeller som vist på bildet, eller med tatoveringer, fødselsmerker, acnehud/arr med misfarginger  osv. Sjekk www.riparnordic.com  for hva vi kan dekke over.

Modellene må være med på stand (sitte modell for SOL PMU) og makeupartist Rita Parente kommer fra Italia for å vise/demonstrere for våre besøkende på messen hvordan man dekker over områder med Ripar Cover Makeup.

Interesserte kan maile meg på: [email protected]  Velger vi deg som modell, får du Ripar Cover Makeup produkter som takk for at du stiller.

Jeg spør i god tid, da dette krever mye planlegging og alt må være på plass 🙂

Du finner RIPAR COVER MAKEUP på facebookmeld deg inn!! Det vil komme mange spennende nyheter der inne etter hvert. Jeg kommer også til å dele ut gratisbilletter til messen, så det lønner seg å følge med!

MVH SOL Permanent Makeup

13 kommentarer
    1. Jeg vil veldig gjerne være med, men vet ikke om jeg har noe spesielt som kan dekkes over.. Fin blogg! 🙂 Blir utrolig glad for kommentar tilbake!! 🙂

    2. Anne Lene, legg meg til som ve:

      Det er mulig å dekke over fregner med Ripar Cover Makeup. Enkelt da pigmentene er tette!!

      Mvh Sol

    3. Jeg er med på alt som kan være av interesse for dere. Jeg er trossalt snart 36 år, har mine spor i ansiktet, jeg ikke er fornøyd med. blodårer jeg har komplekser for på bena blant annet. Er også helt greit med å vise resultat. Er vant til photo osv. Så jeg er villig til det dere ønsker prøve dere på

    4. Hadde vært spennende men er dessverre den ene helga som det skjer noe annet store greier på! Håper det kommer et spennende tilbud senere (:

    5. Jeg vil gjerne være modell for dette også jeg, om du trenger det. Har slitt med kraftig acne siden jeg var 12, så jeg har en del arr og acne både på ansikt og hals som jeg til daglig har problemer med å dekke med makeup. Det har ført til at jeg skjelden sminker meg, noe som er litt leit siden jeg er så glad i makeup, og merkene tærer på selvbildet. Det hadde vært spennende å prøve dette å se hvor godt det dekker acne.
      mvh ann kristin andersen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg