Kurs for 2012 under planlegging!!

Det beste med helg er selvsagt fri, men hjemmekontor er heller ikke å forakte. Nå jobber jeg med kurser for 2012 og det er ikke lite det 😉 Elever og ikke minst modeller som skal få skikkelig oppfølging er et stort prosjekt. Det er ikke få modeller som har vært innom SOL PMU i løpet av de siste årene og jeg prøver så godt jeg kan med å følge “dere” opp. Setter stor pris på å få en mail fra “deg” som kanskje føler seg glemt, for jeg kan glemme jeg også 🙂

Gleder meg stort til å stort til å undervise nye og gamle elever, for som jeg alltid sier; føler man seg ferdig utlært er man ferdig 🙂 Selv elsker jeg kurse meg opp og lærer stadig nye ting som jeg med glede lærer bort til elevene mine. Nå skal jeg ha et spennende møte den 22 desember og ser frem å kanskje tilføre bransjen noe interessant!!

Mail meg gjerne om du er interessert i å lære permanent makeup på [email protected]  Den flotte webshopen min www.solpmu.com kan dere kikke litt på HER!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg