Makeup v/s Permanent Makeup/Tatovering?

Kunden kom for å få permanent makeup av bryn. Slik tegnet hun dem daglig.

Jeg ønsket gjøre dem litt lettere til ansiktet og fikk frie tøyler, noe jeg elsker 🙂 Dette ble resultatet etter 1 behandling. Husk fargen reduseres med 40-60% innen de ti første dager. Jeg la inn tynne små hårstrå.

Bryn naturell, slik vi aller fleste ser ut!

Brynene slik hun sminket dem daglig.

Bryn etter første behandling i dag.

Ble så fornøyd med kunden at jeg må vise dere dem i profil.

….og enda et 🙂 Vakker jente som jeg gleder meg til å se igjen. Nå er makeup fortid og permanent makeup nåtid iallefall for disse brynene. Tror mange er gla for denne flotte teknikken som forenkler hverdagen 100% for dem som er travelt opptatt med jobb,familie,trening osv.

Vi har nå en del ventetid, så ønsker du permanent makeup før sommeren, bør du ikke vente med å bestille time. Vi har også flotte gavekort på klinikken vår. Permanent makeup er en lekker julegave 🙂

Permanent Makeup som julegave

5 kommentarer
    1. Hei, har noen spørsmål. 🙂
      Dette med å tatovere brynene. Hvor gammel må man være, er det akkurat som med andre tatoveringer? Er det tatovering som går ut, altså hvor ofte må man ”fylle på bryna”?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg