Tid for kurs og modeller!

Nå er det tid for planlegging av nye kurser i permanent makeup og ikke minst booke inn modeller. Jeg har en del nye ting på planen for 2012 og de første kursene er snart fullbooket! Det lønner seg altså ikke å vente med å melde seg på. Jeg har også Sverige som krever mye planlegging og derfor blir det få, men bra kurser i Norge og jeg legger stor vekt på nye elever. Treningscamp er det siste på planen min, hvor nye elever kan høste mye erfaringe og bli tryggere i arbeidet sitt.

Se www.solhegge.com for ytterligere info, eller mail meg på [email protected]

Ha en fortsatt flott dag, her jobbes det for fullt. Kunder får siste finpuss før jul og kan kose seg med et permanent resultat!!

3 kommentarer
    1. Liker veldig mye! Jeg har vært hos sol og fått eyeliner utført av hennes jenter når de gikk kurs. Veldig fornøyd og mere blir det 🙂 så fantastisk at hun er så flink og ikke minst at dette finnes får oss jenter ;D love it..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg