Kjentfolk på klinikken :-)

I dag fikk jeg “storbesøk hjemmefra” på klinikken, noe som ikke er dagligdags hos meg her i Oslo. Gry Berit fra Ørnes kom for å få behandling ved klinikken min, noe jeg synes var kjempehyggelig 🙂 Gry Berit og jeg gikk i paralell klassen ved ungdomsskolen i Meløy. Har ikke sett henne siden klassetreffet da vi feiret 10-års jubileumet….årstall skal jeg ikke nevne 🙂

Siden jeg ikke selv hadde ledig time fikk hun behandling av Bettina. Bildet er tatt før pigmentering med permanent makeup av bryn.

Meg og Gry Berit. Bildet er tatt like etter behandlingen av bryn. Neste gang du kommer til Oslo håper jeg vi kan ta en kaffe sammen. I dag var vi travle begge to.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg