Konserter jeg skal på. Ingen jul uten musikk :-)

Det er vel ingen som kan ha unngått (iallefall dere som kjenner meg og dere som leser bloggen min) at jeg er STOR fan av Unni Wilhelmsen. Nå skal jeg på konsert torsdag den 8 desember på BLÅ og håper jeg møter noen av dere der. Unni har med seg to kjekke dyktige fyrer, Fredrik Møller Ellingsen og Petter Carlsen som dere kan lese mere om HER på BLÅ`S webside.

Unni Wilhelmsen har også en flott facebookside hvor det hele tiden skjer ting. Meld dere inn folkens!! Unni Wilhelmsen har også sin egen You Tube Channel.

Da går iallefall jeg jula i møte med gode venner og spennende konserter. Skal nemlig på en vakker kirkekonsert på Løkka 20 desember i kultur kirken Jakob for å lytte til Gull, røkelse og myrra med  duoen Kjetil Bjerkestrand og Tore Brunbog. Da skulle jula være være i boks tenker jeg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg