Slik ser håndstykket mitt ut :-)

Pennen/håndstykket jeg jobber med. Sikkert ikke mange som kan tenke seg hvordan den ser ut. Enkel og lett ligger den i hånden min og lager vakre resultater. I tillegg er den hygienisk. Jeg arbeider med engangsutstyr. Nålestykke kastes etter hver kunde og pennes beskyttes med plast. Hos oss er det trygge behandlinger og hygiene er godt ivaretatt. Vi har strenge rutiner.

Sjekk ut amiea for opplysninger om mine produkter. Jeg holder kurser og underviser i permanent makeup.

Ønsker du kurs hos meg er du velkommen for en prat i klinikken min. Mail meg på: [email protected] Første halvdel av neste år er straks fullbooket.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg