JA jeg elsker leppetatoveringer. Sjekk disse rosa leppene :-)

Lepper etter snart 3 år og trenger absolutt en oppfriskning. Som dere ser er ikke leppene helt fri for tatoveringsfarge, da konturen enda kan skimtes, men nå var det på tide med mere farge.

I dag ønsket hun dem kjølige og kalde i fargen Raspberry. Jeg forstørret også leppene litt i ytterkant. Pent?

3-5 år kan fargen sitte (det gjelder før all farge er vekk) og disse trenger sårt oppfriskning. Er det ikke greit å se at om man ikke ønsker mere farge, så kan man la pigmentene bare forsvinne sakte vekk av seg selv? ….men hvem vil vel det? 🙂

Jeg elsker pigmentere lepper og man kan gjøre dem jevne og lekre i farge og kontur. Neste år kal jeg selv ligge under nålene til Bettina. Hun er den eneste som får røre meg her i Norge iallefall 🙂

Gavekort er til salgs i klinikken vår om noen skulle ønske seg noe så spesielt som permanent makeup.

10 kommentarer

Siste innlegg