Lepper før/etter-resultat med røde leppepigmentering/tattoo!!

Lepper før pigmentering. Denne kunden er nemlig sjefen min ved klinikk 81 i øvre slottsgt.7, hvor jeg har jobbet i 13 år 🙂 helt siden jeg startet som utplasseringselev i praksisperioden min som hudpleier 🙂  Anne ønsket seg lepper med sterk farge….og ikke minst jevn og fin kontur.

Resultatet etter første behandling. Nå skal det sies at fargen reduseres med 40-60% innen de ti første dager og kommer til å få en naturlig look. Ønsker hun dem sterkere ved neste refill får hun det selvsagt. Anne kler feiende flotte strålende farger.

Leppene er litt forstørret med pigmentering, da jeg måtte bygge på konturen…som dere ser av bildet under har den blitt svak med årene.

Det er flott permanent makeup har kommet på markedet for å bli og ikke minst er et tilbud for de som ønsker “fresche” seg opp litt 🙂

En lykkelig Anne? YES 🙂 Kanskje kan jeg ta et bilde av hele ansiktet hennes i morgen og vise dere hvordan leppene ser ut dag 3 om hun tillater det. Ellers kan dere stikke oppom klinikken når dere måtte ønske og se resultatet. Anne er nemlig ikke den eneste som har fått merke nålene mine 🙂 Ingvild og Lena er også “strøkne” og jeg kan bare nevne at disse jentene kan hudpleie og produkter. Clinic 81 er en av byens beste!! Anbefales.

7 kommentarer

Siste innlegg