Mestoerapi+tatovering?

Mesoterapi blir tilgjengelig fra neste år og kan brukes på Linelle Supreme maskinen. Jeg har allerede fått med meg hjem utstyr og produkter for å teste ut og jeg kan love dere at Bettina skal få glatte ut noen små fine linjer i disse juletider. Denne teknikken er fabelaktig og jeg fikk se flotte resultater i Berlin. Ansikter hvor bare det halve var behandlet og det var tydelig forskjell. Jeg kommer til å legge ut bilder etterhvert som dere kan kikke innom bloggen min for å se. Jeg kommer til å holde kurser fremover i nettopp mesoterapi og metoden er unik. Dette er behandlinger på topp nivå.

Alle nåler er som dere ser sterilt pakket og denne inneholder hele 18 nåler for bruk i ansiktet. Veldig interessant og effektivt!! Behandlingene blir på menyen fra neste år i min klinikk.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg