Nyt Frogner…sjekk bra tilbud!!

Nyt Frogner er et nytt magasin som er ment for de som bor på Frogner. I magasinet er det utrolig mange bra tilbud og noen av dem skal jeg selv benytte meg av denne gang.

Som dere ser har jeg selv kjøpt annonse i Nyt Frogner og bor dere i bydelen, kan dere benytte dere av den. Har du butikk og ønsker å tilby kundene dine i området noe ekstra ta kontakt med Emil på: [email protected] så tar han garantert turen innom deg 🙂 Jeg har allerede kjøpt annonse for desember også, da jeg har noe helt spesielt å tilby kundene mine….bare å følge med. Har noen eksemplarer av Nyt Frogner liggende i klinikken. Er du interessert, så stikk innom oss davel, kanskje er du en av de heldige som får et av magasinene med deg hjem. Julen er her snart og lekre julegavetips er å finne.

PS! Jeg har gavekort i klinikken min.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg