Botox eller Restylane?

I morgen kommer Ellipse Klinikken inn i klinikken min på Majorstua for å utføre behandlinger med Botox og Restylane. Mange “fikser” på utseesnde sitt for å se freche og yngre ut ved å ta injeksjoner. En stor undersøkelse viser dette;

Det finnes ingen nyere offentlige tall enn tall fra 2003 fra helsemyndighetene på antall kosmetiske inngrep. Men markedet har vært i en rivende utvikling.

At det ikke lenger er så tabubelagt å fikse på eget utseende, samt god økonomi oppgis som årsaken til økningen.

En ting er iallefall sikkert. Det jeg merker er at kundene er mere “nøye” med hvem de oppsøker og det gleder meg at jeg har de beste med på lag! Jeg ønsker gi kundene det beste de kan få på markedet når der gjelder kvalitet på behandlinger og Ellipse Klinikken er ISO-sertifierte som de eneste i Norden. Det står det respekt av!!

Vi ønsker nye kunder velkommen og kan ta imot dere i nye flotte omgivelser.

2 kommentarer

Siste innlegg