Anniken tester Ripar Cover Makeup

I går etter behandling med permanent makeup av bryn, la Anniken en lett makeup med Ripar Cover. Selvsagt ikke oppå brynene (det er forbudt), men man kan dempe rødhet i området rundt. Sminkeavdelingen i klinikken er lekker og lyset er perfekt. Det er bare å stikke innom for å teste makeupserien om du skulle være interessert.

RIPAR COVER NORDIC er på facebook.  Meld deg inn.  Nyheter og oppdateringer ukentlig.

PS! Det er ikke en selvfølge at ungene skal like makeupen mamma selger og Anniken har vært trofast mot sin egen foundation helt siden jeg tok inn serien min. Nå besøker hun meg i Oslo og vært her i snart 10 dager. Tror ikke hun angrer på at jeg gav henne en Ripar foundation i gave. Huden har blitt mye bedre, da hun har “litt” hudproblemer og kan ikke unnvære den. Håper du skriver en liten kommentar under innlegget mitt Anniken når du ser det 🙂

3 kommentarer
    1. uggboots oppfylle l?ftet, og er forpliktet til ? gi kundene med luksuri?s komfort produkter.
      uggboots produkter basert p? det generelle publikum, men uten ? miste smaken av luksus

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg