Waynes Coffee Bislet til Barista konkurranse!

Ikke mye cafe besøk siden jeg startet min egen klinikk i begynnelsen av oktober, men i dag tok jeg med meg Anniken for å kose oss med deilig kaffe på Waynes Coffe på Bislet! Bjarte, den ene av de daglige lederne, skal til Stockholm om 14 dager for å være med i barista konkurranse. Kun 2 stykker fra Waynes i Oslo skal dra…

Bjarte med et av motivene han lager. Flott ikke sant? Hvor hyggelig er det ikke med et lite kunstverk i kaffelatten når den serveres!

I Baristakonkurransen må Bjarte prestere dette på 16 min;

Lage;

* 2 doble espresso

* 2 doble capuchino

* 2 kaffelatte

* 2 signaturdrinker

 

Anniken var den som kunne kose seg med latten, da jeg kun drikker kaffen svart 🙂

Anbefaler dere et besøk på Waynes Coffe Bislet og om 14 dager kommer Bjarte hjem med flere motiver for kaffekoppene i byens hyggeligste kaffebar!! Vi stikker innom i morgen også når Isak ligger formiddagshvilen sin med Henning som barnevakt og spise vaniljesnurrer 🙂

1 kommentar
    1. Hei ,fin blogg..
      Nå har jeg startet spørsmålsrunde på bloggen min,å hvis
      du stiller et spørsmål for du 3 kommentarer tilbake på 3
      Forskjellige innlegg !! Dette er en god sjanse til å få litt
      flere kommentarer på din blogg. Deal eller ?
      – Victoria – Digger randome spørsmål

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg