Jentene mine og lille tiger`n!!

Amanda var hos meg uka som var og vi koste oss sammen det vi kunne. Elsker å få familien på besøk. Her er vi på shopping i Bogstadveien. Anniken var nok gla vi var flere om å passe lille tiger`n vår Isak, da han ikke liker seg i butikker 🙂 Han sier tydelig fra kan jeg love dere!! I dag har Henning vært barnevakt og vi har vært på cafe, kost oss og slappet av. Har tatt to dager fri fra jobb for å kose meg med familien før de reiser tilbake til Mosjøen søndag. I kveld skal jeg pigmentere Annikes bryn. De fikk en liten “touch” med nålene i sommer, men siden jeg ikke hadde “slopenålene” med, skal de få noen penere strå inn i kveld 🙂 Sjkk ut siden i kveld!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg