SpaBeauty-magasinet?

I dag hadde jeg møte med en spennende dame ang. den store Helse&Skjønnhetsmessen på Lillestrøm 2012. Jeg har lyst å stille med Ripar Cover Makeup slik at flest mulig får testet ut denne fantastiske foundationen, da messen har godt over 10.000 besøkende. En unik mulighet spør du meg.

SpaBeauty magasinet er et bransjeblad og jeg abonerer alt på det! Du trenger ikke jobbe i bransjen for å sjekke ut det siste av nyheter innen helse og skjønnhet på nett, kanskje kan du få noen tips til å starte din egen bedrift om du ruger på en ide?. SpaBeauyt magasinet har en egen facebookside du kan klikke “LIKER” på og følge. Gjør som meg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg