Vokse bryn + farge?

Føler meg som verdens heldigste som får Tone Bjørkli inn i klinikken min fra november! Hun skal vokse bryn + legger, lår, bikini og braziliansk, samt farge vipper og bryn. Listene begynner allerede fylles opp og skal du ta “finpussen” før jul, bør du ikke vente med å bestille time. Tone er utdannet hudterapeut og er for å si det mildt sagt, en gave til kunden.

Tone er også produktansvarlig i Norge for Ripar Cover Nordic. Jeg har fått supre jenter på lag og Linergist Bettina (midten) samt Makeupartist/stylist Kristin (Artisane) gjør klinikken fullkommen. I tillegg skal Ellipse Klinikken utføre “Botox og Restylane” behandlinger hos meg. Kundene mine får behandlinger som synes og funker hos meg. Ingen “keiserens nye klær” her i gården 🙂

Jeg har også Kristine Bjerknesli innom klinikken og håper at det etterhvert blir mere å gjøre for henne. Hun er lagersjef på Ripar Cover Makeup og gjør en strålende jobb!!

PS! Bildet fra åpningsdagen av klinikken, hvor hun serverte kundene forfriskninger 🙂

Mandag og tirsdag neste uke får klinikken enda et tilskudd, hvem det er kan dere se neste uke!! 🙂

SOL Permanent Makeup`s superteam

9 kommentarer

Siste innlegg