Kunden bad meg dra på med nålene :-) sjekk ut!!

Man er alltid forsiktig ved sitt første besøk hos meg, før man føler seg trygg på hva man får igjen. Slik så esultatet ut etter 2 behandlinger….enda et refill gjenstår og resultatet ser du under.

Eyeliner er noe som rammer inn øynene og det er små¨marginer å gå på ved pigmentering. Resultatet bør absolutt bli nøyaktig da strekene er tynne.

Enda et bilde av lineren like etter behandling.

Det andre øyet, klar for pigmentering og kunden bad meg dra på litt da hun ønsket en “fetere” stil.

Sjekk resultatet 🙂 Stadig flere og flere får pigmentert inn permanent makeup og det gleder meg at det har blitt så populært! Jeg håper kundene også hygger seg ved besøket i min nye klinikk i Professor Dahlsgt.8 på Majorstua.

Nykokt kaffe, og noe å bite i står alltid klart da mange av kundene mine kommer langveisfra for å få behandling. Vi gleder oss over hver dag på jobb og trives i de nye lokalene 🙂  Er du i “julegavemodus” har du norges største handlegate like utenfor døren. Bogstadveien har alt om du skulle ønske shoppe etter et besøk i klinikken min 🙂

9 kommentarer

Siste innlegg