Mone er min hjelpende hånd :-)

Mone Brimi har i alle år hatt en liten finger med i markedsføringsbiten min på en del områder. Nå har hun designet lekre gavekort, som går i trykken i morgen. Gavekort er en perfekt julegave til dem som har alt. Permanent Makeup er populært og jeg tenker den som får en valgfritt ønske som “bryn,lepper eller eyeliner” fra en som bryr seg i en spennende konvolutt under juletreet blir superhappy 🙂 Mot jul får jeg enda flere spennende produkter i salg fra klinikken min i Professor Dahlsgt.8, så du trenger ikke time for pmu for å stikke innom 🙂

Mone Brimi jobber for Meat Digital i Fredrikstad. En dyktig jente med blikk for design og jobber også selvstendig innen grafisk desing. 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg