Kurs i pmu og makeup!!

Denne helgen og uken har jeg nok et kurs i permanent makeup. Vg. i hårstråteknikk og ny elev på nytt system fra amiea. Siden jeg egentlig var ferdig med kurs for sesongen, men lot meg overtale for enda et kurs, mikset jeg elevene litt og holder det i “nyklinikken”. Vi koser oss 🙂

Makeup-Artist Kristin Ramberg stakk innom klinikken i dag for planlegging og har gode ideer som jeg tenker kundene vil elske 🙂 Flott jente som kan sine ting!!

Jeg føler meg heldig som har så dyktige personer rundt meg 🙂 En gave.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg