Lepper, bryn og liner tattoo ;-)

Kollega av meg på Ellipse Klinikken Marianne, var innom “ny klinikken” min i dag for å friske opp brynene, samt eyeliner. Her har jeg allerede utført behandlingen…eyelineren kan dere se, men glemte ta nærbilde. Brukte en 7 point crust  nål, som jeg vanlig vis bruker til medisinske pigmenteringer 😉 Det ene brynet er ikke pigmentert høyere enn det andre, men Marianne har en kraftig muskel hun løfter det ene brynet med 🙂 søtt!!

Resultatet i dag ble en god del tykkere enn da hun kom 🙂

Mener det er 4 mnd siden siste refill på leppene, men tiden går fort 🙂  Leppene har fått en frisk mix av farger jeg har blandet sammen for å få de så naturlige som mulig. Mariannes lepper er rett og slett et blikkfang 🙂

Leppe pigmenteringer har blitt skikkelig populært nå og både Bettina og jeg elsker jobben 😉

4 kommentarer

Siste innlegg