Om jeg elsker leppetatoveringer? ….SJEKK UT!!

Kunden min ønsket pigmentere leppene sine i dag hos meg, da hun synes de mangler farge enkelte steder….eller er svake i konturen. Vi valgte ut en “rød, frisk og lekker” leppefarge sammen.

Forandring fryder og røde lepper er vel det lekreste som finns? Har gjort amor buen litt mykere og forstørret den litt i linjen, men bare med 1 mm.

Lepper er lekkert med markert leppekant og frisk farge.

Tenker det blir spennende å følge med resultatet om litt. I løpet av de ti første dagene reduseres leppefargen med 40-60%. Det gjenstår å se hva som sitter igjen. Uansett skal hun tilbake for 2 refill før vi kan se resultatet for fullt 🙂 Bettina skal få æren av å fylle på dem i november 😉

ELSKER leppepigmenteringer fordi de gjør det “lille” ekstra 😉 på en naturlig måte!!

3 kommentarer
    1. så utrolig fint! 🙂
      har utrolig lyst på noe slikt selv, ettersom leppene mine har så og si ingen farge, og jeg syns hele ansiktet ser friskere ut med litt antydning til farge 🙂
      hvor mye er det det koster egentli? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg