Lille Samuel`s store dag!

I dag feiret vi barnedåpen til lille Samuel Wilborn. Første gang jeg har vært i Asker Kirke og det er en vakker liten kirke. Henning og jeg er gu`foreldre til Samuel og med det venter en spennende tid fremover. Nå er jeg jo også mormor til lille Isak og har handlet inn masse babyutstyr slik at vi kan ta imot de små krabatene og ha dem hos oss….kanskje på overnatting også 🙂

Her inspiserer Samuel gavebordet med gu`far Henning 🙂 Mye å se for en liten krabat.

Hva skjuler seg her?

Sjekk den lille foten i Henning`s hånd.

Dagen i dag har vært flott og lille Samuel har fått mye kos og masse oppmerksomhet, men jeg tror han gleder seg til å ta kveld nå. Er han ikke vakker? Skal blogge flere bilder siden, men nå skal også jeg ta kveld straks. Jobb og lang dag på klinikken venter i morgen!!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg