Menn og makeup!

Merker en økende interesse fra menn for permanent makeup, noe jeg synes er veldig hyggelig. At menn bryr seg om seg selv og ønsker ta seg ut er positivt…også for oss damer 😉 Jeg føler “menn og makeup” er et litt “tabubelagt” tema enda, selv om det ikke burde være det. Menn ønsker forsterke sin maskulinitet gjennom farger og positivt er det da at det også kan gjøres permanent som ved “permanent makeup” tatovering. Ikke alle menn står foran speilet hver dag og legger makeup. Jeg vil påstå de færreste gjør det. Denne mannen ønsket fyldigere og mere markerte bryn på en naturlig måte.

Det ferdige resultatet med permanent makeup av bryn. Har blogget disse brynene før, men det skader ikke med en liten reprise. Mange menn tror at “permanent makeup” kun er for jenter/damer, men der tar de totalt feil. Permanent Makeup kan utføres på ALLE, men jeg vurderer hver behandling før jeg begynner. Jeg håper flere men får høre om denne unike teknikken da mange ikke aner den eksisterer.

PS! Permanent Makeup er ikke for menn som er opptatt av makeup, men for menn som ønsker forsterke sine trekk på en naturlig måte 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg