Sølvi Strifeldt…dyktig Makeup-Artist med stor M!!

Jeg “lånte” dette bildet fra Sølvi Strifeldt`s facebook fangruppe og er mektig imponert over dama. Det er bare å melde seg inn for å se hva hun utfører av arbeider. Sølvi Strifeldt er Makeupartist med stor M og jeg møtte henne under Frk.Norge finalen på Storefjell hvor hun la makeup på deltagerne. Hun er en spennende dame kan jeg love dere og jeg håper hun besøker klinikken min en vakker dag 🙂

Meld dere inn i Sølvi Strifeldts fangruppe HER

Klem til deg Sølvi.

2 kommentarer
    1. Det gjør jeg Sol.
      Kjempehyggelig at du vil blogge om meg.
      Gleder meg til å se hva spennende saker du har, og ikke minst å ta en kaffe med deg igjen.
      Satser på å rekke det før jul!!
      Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg