Rosa lepper tatovert…eller lepper med mere fukt?

Bettina (som jobber for meg) har bestemt seg for å pigmentere ROSA lepper. Har jeg overskudd og anledning skjer det muligens førstkommende lørdag! Rosa farge er veldig populært, men de færreste tør å velge en så sprek farge av en eller annen grunn. Men EN ting er sikkert; de som har fått den pigmentert inn i leppene er superfornøyde. Jeg er alltid spent på resultatene når jeg får en kunde i retur for hvert refill og gleder meg alltid til å se sluttresultatene sammen med dem. Leppepigmenteringer øker i popularitet og jeg elsker jobben 😉

Nå har for øvrig Ellipse Klinikken kommet på markedet med et nytt tilbud fra Q-Med som heter Restylane Refresh. I morgen vurderer jeg ta en behandling hos dem om jeg får tid. Restylane leppebehandlinger kan dere lese mere om her HER.

Med en Restylane leppebehandling så kan du få ønsket volum, mykhet eller glatthet ved å gjennopprette den naturlige fuktbalansen I dine lepper, alt I en behandling.De nye og innovative Restylane leppeproduktene er skreddersydd for å skape fine og merkbare forbedringer, og ikke minst naturlige resultat. Om ditt fokus er på volum eller bare for å få litt mykhet og glatthet, så har naturlighet alltid vært et mål.
De to nye Restylane leppe produktene  Restylane Lip Volum og Restylane Lip Refresh, er tilpasset hudens struktur I leppene og motstår rask nedbrytning.

Er spent 🙂 …er ikke typen for å få større lepper, men lepper med mere fuktbalanse mot vinteren derimot er jeg fullstendig klar for med Restylane Refresh!!

Restylane leppebehandling med leppepigmentering MÅ bare bli en suksess 😉 Jeg synes alt slikt er spennende og er gla man kan gjøre noen “sprell” for å se om det funker!!

Ellipse Klinikken har fått en egen liten avdeling i klinikken min i Professor Dahlsgt.8 på Majorstua. Er du interessert i medisinsk hudpleie er det bare å ta en tur innom klinikken vår!

7 kommentarer
    1. Hehe hadde jeg hatt råd skulle jeg gjort det jeg også, men ikke rosa 🙂 Men jeg har i alle fall råd til å LESE om det 😉 Fin blogg – stikk gjerne innom hos meg på bloggen min og si hei hvis du har tid og lyst 🙂

    2. Ser at du ligger på topplista for Oslo:) Du er blant de 100 øverste, så bra jobba! Liker bloggen din godt, og kommer til å følge den videre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg