Vellykket åpning av ny klinikk!!

Kristine og Bettina lader opp før åpningen av klinikken. Her i et lite hjørne ved makeup avdelingen.

Kristin Ramberg var på plass med utstyret sitt. Her får Kristine en liten makeover med Ripar Cover Makeup!

Kristin har sin første arbeidsdag hos meg lørdag 22 oktober, så er du interessert i hva hun har å tilby deg, kan du kontakte henne på: [email protected]


Gjest nr 1 var Berit Brattbakk fra Mosjøen. Det bildet måtte på plass, selv om ingen av oss liker bli fotografert 🙂 Feiring er feiring!!

Frithjof og Tina Wilborn kom innom for å se den ferdige klinikken, med lille Samuel. Vi har et spennende samarbeide på gang jeg skal komme tilbake til etter hvert 😉

Hilde og Stein 😉 Vakkert par? Hilde driver firmaet Aquamassasge og vi har kjent hverandre i mange år. Gleder meg til å kunne tilby kundene mine det lille ekstra i en travel hverdag. Hildes klinikk ligger ikke langt fra min og er man litt tidlig ute, kan man teste ut den fantastisk effektive maskinen hennes.

Guttene fra Waynes Coffee på Bislet (Vegard og Bjarte) stakk innom for å hilse på, da de er kameratene til sønnen min Alex (til høyre). Har vært stamkunden deres siden jeg flyttet til Bislet og hyggeligere cafe skal dere lete lenge etter. Nå var det min tur til å by dem på litt Champagne 🙂

Alex og Henning. Uten de to hadde ikke klinikken stått ferdig i går 🙂

Mange som stakk innom kom langveisfra. Disse kom fra Drammen og er bekjente av Kristin. Hyggelig 🙂 Silje Kristin (midten) møtte jeg på Storefjell på Frk.Norge da hun var med som assistent for fotograf.

Det ble fullt hus i går og jeg glemte ta bilder underveis, da jeg var vertinne og ikke fotograf. Veldig mange hadde tatt turen til den nye klinikken min, noe som varmet.  😉 Men jeg regner med jeg får tilsendt noen foto`s som jeg kan legge ut litt siden. Venninnen min Mone Brimi kom fra Frerikstad og jeg fikk et lekkert bilde av meg selv, som dere skal få se. Ble veldig gla for det. Hyggelig var det også at Ingar fra firmaet Salongutstyr kom. Har kjøpt nesten alt utstyr som benker, bord, stoler og hygieneartikler av han. Ikke bare har han topp kvalitet til en ok pris, men er kjempedyktig på service. Anbefaler Salongutstyr på det varmeste.

Vi avsluttet med tapas på LaCasa Terasse og sannelig kom ikke blomsterbudet opp dit også. I dag kan jeg starte blomsterbutikk, det er sikkert og visst. Jeg skal holde vg.kurs i hårpåtegning i morgen og Bettina styrer klinikken alene i to dager. Blir iallefall en hyggelig opplevelse for kundene hennes.

Håper jeg får flere bilder fra åpning av klinikken, slik at dere får se litt mere av den!!

16 kommentarer

Siste innlegg