Cathrine er familiens tøffeste ;-) Se selv!!

I dag fikk jeg et meget hyggelig besøk på klinikken. Cathrine er søskenbarnet mitt og jeg kan bare fortelle dere at det ikke er mange i familien som har fått permanent makeup av meg, selv om ventelistene er lange på mine behandlinger. I dag stilte hun opp for min samarbeidspartner i Sverige Sandra Edlund. Sandra er i Norge for å lære seg hårpåtegning ved pigmentering. Her tegner hun opp brynene før behandling.

Cathrine har flotte bryn, men hun farger dem for å få en mørkere farge. Hun ønsket dem mere markerte.

Her skal det sjekkes og vurderes hva som skal gjøres 🙂 runde nr 1 er allerede pigmentert inn!!

Sandra i dyp konsentrasjon ved hårpåtegning.

Sandras første resultat av “hårpåtegning” bryn. Rakk ikke se Cathrine før hun dro, da jeg var opptatt med elevene mine. Gleder meg til å se det ferdige resultatet etter at fargen har blitt redusert. Spennende 🙂

Bryn før behandling med permanent makeup. Det ene brynet er litt høyere enn det andre og skal korrigeres litt!

Bryn like etter permanent makeup. De er justert/korrigert i høyden. Dette ble flott synes iallefall jeg 🙂 Nå regner jeg med resten av slekta mi kommer for litt farge på tilværelsen!! 🙂 Velkommen!!

6 kommentarer

Siste innlegg