Oslo`s flinkeste superselger er kåret!!

Jeg kan snart skilte med “interiør” fra Oscarsgt.54, da Janne har det siste som mangler av små detaljer som vi kaller prikken over ièn til klinikken min. I dag ble det flere knagger i krom, en lekker og robust stumtjener, samt et skap i metall jeg ikke aner hva jeg skal bruke til enda 🙂 Se hvor lykkelig hun er hver gang jeg har stukket snuten min innom døra hennes, hun simpelthen stråler av lykke 🙂

Jeg kjøpte meg enda et stativ til badet for å henge håndklær på. DET må dere stikke innom henne og kikke på. Supersmart da det tar liten plass og er praktisk når man får gjester og ikke har lyst til å bore i fliser for å sette opp ekstra knagger. Elegant og enkelt!

Kaffe og kaker er noe Janne baker og serverer. I dag ble det et digert stykke gulrotkake (favoritten min), samt formkake til Henning :-O)  Mye folk der i dag og bakhagen er super utecafe!!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg