HER får du behandling av solskader.

Nå er tiden inne for å reparere solskader som har oppstått etter å ha eksponert seg for mye i solen uten å ta de riktige forhåndsregler. Selv har jeg med årene blitt veldig forsiktig med sol, da det ikke er like viktig for meg å se brun og lekker ut som før. I tillegg vet jeg hvilke skader som kan oppstå ved uvettig soling (er også utdannet hudterapeut).

Ellipse Klinikken er spesialister på behandling av solskader. Jeg har selv fått behandling og er veldig førnøyd. Hos meg var pigmentflekker problemet!! I tillegg selger de en effektiv A-vitaminkrem som virker reparerende og styrkende på huden. Anbefales.

Spesialist i allmedisin Jørgen Skavland sier dette om sensitiv og solskadet hud!

En STOR nyhet er også Ripar Cover Makeup serien, som beskytter deg mot de skadelige UV-strålene (fysisk solfilter) og forebygger mot tidlig hudaldring og solbrendthet. Selges av bla. Ellipse Klinikken og Apotek1 i Mosjøen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg