Litt fra gårdagen :-)

Var innom Janne i Oscarsgaten 54 i går og handlet knagger for klær til nyklkinikken. Janne var ikke tilstede da hun hadde gjester, men katten derimot lå som en konge ute på benken. Synes dette er en veldig vakker katt og han er virkelig noe for seg selv 🙂 Jeg elsker katter og denne er en slik rund og go en som katter skal være.

Bettia var ikke helt i form i går og tok seg en liten luftetur for å kikke på klinikken min. Dette er makeup avdelingen som enda ikke er helt ferdig. Derimot er det ikke så mye igjen før vi har fått det viktigste på plass. Hele lokalet har god energi, så vi gleder oss til å jobbe derfra straks. Ser frem til åpningsdagen hvor vi håper mange tar turen innom for nyheter og info…og ikke minst en hyggelig prat.

Vi begynner få ganske lange ventelister og de som ønsker noe utført før neste sommer, bør ikke somle med å bestille time hos oss. Bettina har blitt veldig dyktig og jeg kunne ikke ansatt henne hvis jeg ikke hadde stor tro på henne 🙂 Hun gjør et utsøkt arbeide for meg nå!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg