Sprek dame fikk spreke bryn. Bare se selv ;-)

Blidere kunde kan man ikke ønske å starte morgenen på jobb med. I tillegg har hun reist langt for å få behandling av meg. Jeg fikk frie tøyler med jobben. Resultatet ser dere av bildet under.

Bryn like etter behandling med permanent makeup. Kunden er fortsatt et stort smil og jeg kan love dere hun ble fornøyd. Like fornøyd som jeg 🙂

Bryn naturlig, like før behandling med pmu. Jeg tenker korrigere og lage renere linjer, samt løfte litt forsiktig på dem.

Ryddige flotte bryn, med strå pigmentert inn i en spesiell teknikk!!

Jeg synes det er veldig hyggelig når kundene kommer reisende fra andre kanter av landet fordi hun har sett på arbeidene mine og liker dem. Betyr mye at det ser bra ut, selv rett etter behandlingen.

11 kommentarer

Siste innlegg