Restylane Lip Refrech og Lip Volume!

Fikk se og ikke minst høre om noe fantastisk “nytt” i dag på jobben min ved Ellipse Klinikken på Smestad; Naturlig uimotståelig. Uimotståelig myk….jeg snakker om nyhetene fra Q-Med; “Restylane Lip Volume og Lip Refrech” (for leppene selvsagt).

Om du ønsker øket volum eller generell mykhet, så kan en Restylane leppebehandling gi deg ditt ønskede resultat. Uimotståelige myke lepper er ikke bare for de unge eller genetisk heldige. Det er for alle.

Med en Restylane leppebehandling så kan du få ønsket volum, mykhet eller glatthet ved å gjennopprette den naturlige fuktbalansen I dine lepper, alt I en behandling.De nye og innovative Restylane leppeproduktene er skreddersydd for å skape fine og merkbare forbedringer, og ikke minst naturlige resultat. Om ditt fokus er på volum eller bare for å få litt mykhet og glatthet, så har naturlighet alltid vært et mål.
De to nye Restylane leppe produktene Restylane Lip Volum og Restylane Lip Refresh  er tilpasset hudens struktur I leppene og motstår rask nedbrytning.

Disse produktene kombinert med leppepigmenteringen min, vil gi lepper som sier ALT; ungdommelig glød og friskhet. Produktene er nye og jeg kan tenke meg at mange voksne damer lar seg friste nå….som jeg 🙂

Dette er noe jeg straks kommer til å teste ut. Har lenge hatt lyst på restylane i lepper, men ikke ønsket STORE lepper. Bare få den friske “unge touch`en” igjen 🙂 Kanskje allerede neste uke får jeg dette utført om det passer inn mellom de travle kundelistene mine. Da skal jeg legge ut bilder dere kan kikke på 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg