Jeg rocker…ingen tvil :-)

Gjett om jeg er suuuupergla i rockeringen min 🙂 Hotell Cæsar gjør kveldstrimmen til en lek. Måtte bare ha 4 dagers pause fra et “most” legeme, da den gav meg noen saftige blåmerker og ømme magemuskler som plutselig dukket opp 🙂 Føler dette er bra for meg, så får formen vise seg etter hvert!!

Jeg kjøpte rockeringen på Buyhelse.no hvor de selger varer av kjent merke. Rockeringen min veier 2 kg og jeg kan love dere at svigerdatteren min Kristine som er ung og sprek, fikk skikkelig juling av den første gang hun prøvde den 🙂 Det er bare å bestille den på nettet som jeg, da det er en enkel og flott måte å få den tilsendt rett i posten på! Anbefaler 2 kg…da slipper du rocke deg helt ihjel for å oppnå effekt!!

Spent på midjen min om 1 mnd fra nå 🙂 Klikk på Byuhelse.no HER og bestill deg rockering som jeg!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg