Bettina fikk stråbryn i ordets rette forstand :-)

Bettina med en del fyldigere bryn. Hun har lenge ønsket dem litt fyldigere, noe jeg var veldig enig med henne i. Hun hadde veldig tynne naturlige bryn og vi har bare fylt litt farge inn mellom hårene fra før.

Har pigmentert Bettinas bryn med litt lange strå (vises ikke om man ikke zoomer inn) …som her!! De ble 0,5 cm bredere enn før og DET ble lagt godt merke til av kundene hennes 🙂

Jeg ønsker bare se i tiden fremover hvordan de tynne hårene vil sette seg i huden. Pigmenterer man for tett, er det ikke sikkert stråene vises i lengden. De fleste av kundene som ønsker seg “stråteknikk” vil under første behandling alltid ha stråene pigmentert veldig tett inn, men da vil ikke stråene synes så godt!! Ble megafornøyd med Bettinas iallefall. Det er slik jeg ønsker pigmentere strå…med langt mellomrom 😉 Bettina og jeg har ledd litt i dag over de tynne små stråene som stikker opp. Er superspent på hvordan de ser ut om ti dager!!

Nåp ønsker hun seg lepper 🙂 …da må jeg vel trå til igjen tenker jeg!! Hvilken leppefarge tror dere Bettina passer med?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg