Nettbutikk i vente.

Web-shopen min har vært lagt på is, da mye annet har blitt prioritert. Ny klinikk like rundt hjørnet og ny makeup-lansering med Ripar Cover Makeup. Mange brikker som skal på plass, men da blir det spennende for elever og kunder som bare kan velge og vrake av varer i en lekker nettbutikk som Tom Erik Heggedal har designet for meg!

Nå har jeg leid inn Camilla Bolstad som er proff webdesigner og spesialist på nettopp nettbutikker og har fått ansvaret med å følge opp min, fylle på varer osv. Det føles godt å plassere “arbeider” til folk som kan dette. Har følt meg som en tusenkunstner i alle år og lært meg ting som ikke er i nærheten av mine fagområder i det hele tatt. Å være sin egen sjef og bygge opp sin egen bedrift har tatt all min tid i mange år. Nå kan jeg endelig konsentrere meg om det jeg er best på, nemlig å pigmentere og så elsker jeg markedsføringsbiten da 🙂

Svigerdatteren min Kristine har jeg ansatt som lagersjef og sekretær. Hun jobber i dag som frisør hos LaBionda, men starter enkelte dager sent og har annenhver mandag fri. Hun er ellers superdyktig på data og kan det meste om bedriften min allerede 🙂 Ingen kommer utenom det. Gleder meg til å komme i gang i den nye klinikken og håper på å gi kunder og elever den beste oppfølging!!


Bettina kjenner dere jo fra før og hun har jobbet for meg siden mars i år. Vi blir et bra team med flotte og dyktige jenter og det er jo ingen bakdel at alle elsker det de jobber med 😉

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg