Oslo`s lekreste Helsekostbutikk!!

I dag stakk jeg innom Bente Heramb`s lekre nyåpnede Helsekost butikk i Sorgenfrigaten på Majorstua. WOW sier jeg bare. Hadde jeg lagt ut bildene fra resten av butikken, hadde dere ikke fått noen overraskelse og spesiell opplevelse ved første besøk. Denne butikken MÅ rett og slett bare besøkes av nettopp DEG 🙂

Jeg shal spist “lakse omega” fra Newchapter i over et år nå og elsker produktene derfra. I dag havnet disse to produktene i ryggsekken min og jeg gleder meg til å fylle på med energi og “betennelseshemmende” elexirer som er i disse kapslene.

Jeg ELSKER NEWCHAPTER produkter. De funker og dette er krutt for helsen min ♥ Men det dere skal merke dere er den nye lekre “helsekost butikken” på Majorstua. DEN er en opplevelse i seg selv. Ingen andre enn Bente Cecilie Heramb kunne starte noe så gjennomført. I tillegg er hun drillet i produktkunnskap!! Min levende guide i produktjungelen, men har funnet mine favoritter!!

BC HELSE AS må få sin egen facebookside og blogg!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg