Sjekk bra tilbud. Oppussing før vinteren ;-)

Da jeg jobber i lokalene ved Ellipse Klinikken og er stor fan av behandlingene deres, deler jeg dette gode tilbudet de har for en begrenset periode med dere!! Jeg benytter meg av behandlingene de profsjonelle sykepleierne med spesialkompetanse utfører fra tid til annen. Vår, sommer og høst er “oppussingstid” for meg og jeg er en forfengelig dame, selv om jeg nesten har giftet meg med jobben min, og få utenom familien, samt kunder ser meg  🙂 Desto bedre er alle erfaringer man gjør i en “litt spesiell” bransje hvor fokus er helse og skjønnhet. Jeg liker holde meg oppdatert og det tror jeg også kommer kundene mine til gode.

Det er den indre skjønnhet som teller, men som jeg også sier; det skader ikke å ta litt vare på innpakningen også 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg