Undervisning i tatovering er gøy :-)

Denne uken har jeg kurs i permanent makeup. To flinke elever er på kurset og jeg har med Bettina som hjelpelærer. Her tegner Jannicke opp bryn, mens Erin kontrollerer og samarbeider med opptegningen 🙂

Jannicke pigmenterer brynene inn på sin første brynkunde på egen hånd.

Hva er bedre enn å kikke på resultatet underveis for å sjekke om alt er som det skal? Bettina veileder og forklarer 😉

Bettina legger inn de siste “små” detaljene som gjør helheten perfekt. Det som er bra med å være modell på kurs, er at dere har oss kursledere som en egen sikkerhet for “finjusteringer” før dere går ut døra 🙂 Jannicke og Erin lærer mye av å studere teknikker

Fornøyd modell, som samtidig meldte seg opp til modell for “stråpåtegning” i oktober 🙂 DET setter jeg veldig pris på, da modeller er noe jeg bruker lang tid på å få samlet til hvert kurs i permanent makeup!!

SOL Permanent Makeup trenger modeller 

3 kommentarer
    1. Hadde jeg visst før at du var i Bodø nesten nettopp, ville jeg gladelig stilt som modell… Ønsker meg både permanente bryn og eyeliner oppe! Får vel bestille meg time hos 7.himmel en dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg