Modeller på kurs i pmu er tøffe :-)

Bryn slik modellen legger makeup daglig. Da de er litt ulike i fasong er det ikke enkelt å hver dag få dem like i en hektisk hverdag.

Bryn i naturlig utgave.

Bryn like etter pigmentering. Brynene er justert i samme fasong og høyde.

Hudterapeut Jannicke fra Kristiansand er elev ved kuret mitt denne uke. Her tar hun bilder av sin første modell. I morgen venter nok en brynmodell, samt modell på lepper.

Fornøyd modell med bryn som forenkler hverdagen 🙂 Husk fargen reduseres med 40-60% innen de ti første dager! Jeg sjekker alltid før modellene drar hjem at alt sitter som det skal. Det er deres garanti 🙂

5 kommentarer
    1. Hei
      Så artig blogg!!
      Jeg driver litt reklame for min egen blogg! Om du får denne meldingen 2 ganger beklager jeg det, men jeg leser så mange flotte blogger at det noen ganger går litt i surr. Jeg vil at flest mulig skal få glede av tilbudet mitt!!
      Jeg er helsesøster og skriver en blogg til ungdom og unge mødre og andre interesserte. Gi meg gjerne tilbakemelding på hva du synes. Om du vil kan du legge meg til som venn!!
      Jeg svarer gjerne på spørsmål om du lurer på noe, eller tar opp temaer om flere lurer på det samme.
      Hilsen Hege

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg