Alt for damene!

forside

Alt for damene er et helt nytt magasin for voksne, utdannede og reflekterte kvinner. DET liker jeg 🙂 Har kjøpt et par utgaver av magasinet allerede og registrert at jeg synes det er et bra blad, så bra at jeg nok blir å abonere på det til klinikken min. Jeg er registrerer at livet raser av sted, men det er kun når jeg kikker i kallenderen min, eller ser ungene vokse meg over hodet. Tall er bare tall, når det som betyr noe er hvordan man føler seg.

Jeg synes det er deilig å være voksen når det er sagt. Jeg har aldri vært så travel som jeg er nå (selvforskylt) og synes det er leit at noen teller dager og år og kanskje gråe hår i stedet for å fokusere på hva som er viktig i livet! Man kan drukne i bekymringer, eller omgi seg med gode positive venner og familie som vil en vel. Det er min lille oppskrift på et godt liv 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg