Bettina fyller år :-)

I dag fyller Bettina Amundsen år og har jobbet under meg siden mars. Det har vært en travel og interessant periode å ha en i lære, det krever mye også av meg 🙂 Resultater  har ikke latt vente på seg og Bettina mestrer oppgaven godt. Jeg er nok en streng og pirkete sjef, men jeg ønsker å gi kundene og ikke minst Bettina det beste av meg til enhver tid!!  

I oktober flytter vi inn i lekre og delikate lokaler i Professor Dahlagt.8, noe vi gleder oss stort til. Jeg beholder undervisningslokalet ved Ellipse Klinikken på Smestad og fortsetter det flotte samarbeidet med dem, selv om jeg ikke er der daglig som før.

Gratulerer med dagen Bettina 🙂 Klem tante!!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg