Har du rockering?

4217 Rockering 2 kg, suveren trening av mage! Effektiv trening av midje, mage og hofte

I går bestilte jeg meg en “Rockering” i 2 kilos klassen i nettbutikken som lover meg en effektiv trening av mage, midje og hofte. Postet linken til facebookprofilen min, hvor tilbakemeldingene ikke uteble; Du kommer til å få “blåmerker”, men gled deg over gode resultater var noe av det som ble sagt 🙂 Blåmerkene må bare komme om dette funker sier nå bare jeg, da det spørs hvor tålmodig jeg er med “rockingen”. Bettina sa; “tante du kan rocke til Hotell Cæsar” ….det hørtes forlokkende ut, da serien er noe jeg ser på om jeg er så heldig å komme tidlig hjem fra jobb 🙂 Klarer jeg rocke i 20 min er det i overkant av hva jeg har trenet tilsammen på flere år. Rask gange fra jobb og opp/ned 5 etg. flere ganger daglig er mine treningsøkter i hverdagen. Nå venter jeg spent på rockeringen fra Buyhelse skal dumpe ned i postkassen i de nærmeste dagene!!

Noen som har rockering og kan fortelle om resultater her? 🙂

9 kommentarer
    1. Jeg har en helt lik som veier 1,2 kg, jeg begynte med den for 4 dager siden så ser ikke resultater enda. Men en venninde av mamma bruker sånn og hun er kjempe fornøyd, så jeg har bare hørt positive ting om den! 🙂

    2. Jeg har det, og det har funkert utmerket!! Men blir kjempe blå og får vondt de første gangene, men etterhvert blir man herda, og da raser kiloene av, pluss man blir samlere. Jeg gikk på lav-karbo diett og rocka i to uker, og gikk ned 5 kg 😀 Lykke til, du kommer til å glede deg over resultatene 🙂

    3. jeg har også hørt bare positivt om slike rockeringer! skal faktisk kjøpe meg akkurat den samme som du skal ha, og gleder meg til å få mage som en 17 åring igjen! ;D vi kan jo dele erfaringer etterhvert? ha en god helg!

    4. Denne har jeg ønsket meg også – blir dessverre bare med tanken :O – gi gjerne tilbakemelding om den virker da :))) – og lykke til med alle eskene og tommeltottene :)) Happy helg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg