Søndagskaffe hos Janne!!

Oscarsgt.54 har dere sett flere innlegg av inne på bloggen min. I dag fikk jeg endelig vise stedet frem til Alexander og Kristine. Her sitter vi og koser oss på utsiden (sjekk alt stæsjet rundt oss) med kaffe og Jannes berømte gulrotkake. Søndager er små turer ut i det fri, med en sving innom Jannes butikk for å kikke på nyheter og handle litt. Nå har hun fått inn mye lekkert i klær også og jeg fant en superdeilig bukse 🙂

I kveld reiser jeg til Bodø for å holde kurs i permanent makeup. Blir noen travle og hektiske dager. Det er som det pleier være i livet mitt. Jeg er født og oppvokst i Meløy, som ikke ligger langt fra Bodø og får besøk av familie når jeg er der. Det er koselig og skal slappe av på kveldene med hyggelig selskap!! Var innom klinikken min i dag…og der blir jeg å finne hver kveld etter jobb fremover. Gleder meg til å få alt ferdig da det er litt i hektiske laget for meg for øyeblikket 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg