Oslo`s største snopbutikk!!

Ja dere leste riktig. På Bislet ligger den største snopbutikken i mils omkrets. Med sitt utvalg på 500 forskjellige sukkertøy, kan man velge og vrake i det beste og meste av søtt til man sprekker 🙂 God hygiene er punkt nr.1 for svensken som driver sjappa. Han går rundt med hvite hansker og fyller opp med snop, da det er svært viktig å pressisere at det til enhver tid kun befinner seg ferskvarer i alle boksene som står på rekke og rad i butikken hans.

Sjokolade fra Hvalfabrikken i Kristiansand er å finne i disk. Så mye deilig sjokolade at alle andre nærbutikker får være i fred for meg. Kjøpte mye spennende snop og har kost meg skikkelig med sukkertøy og sjokolade jeg ikke har smakt før. Lørdagskveldene blir ikke kjedelige heretter, da det skal noe til før jeg har pløyd meg gjennom alle 500 smakene 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg