Spennende besøk på klinikken i dag :-)

Noor Kamil kom innom klinikken min for å få enda en oppgradering på brynene sine 🙂 Jeg glemte tilfeldigvis kameraet mitt i dag og Camilla Bolstad som også stakk innom tok bilder med sitt apparat. Noor sender bilder av det ferdige resultatet senere….det er bare å kikke innom bloggen min de nærmeste dagene.

Camilla selger flotte skyvelær og alle gamle og nye elever kan bestille av henne om de ønsker et veldig bra et!

Meg og Camilla. Søt jente jeg virkelig er gla for å ha blitt kjent med. Hun har også tatt kurs hos meg og kal straks gå videregående i oktober!! Jeg gleder meg masse til å lære bort enda mere 🙂

De som jobber med permanent makeup kan bare bestille skyvelær direkte via Camilla: [email protected]

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg