Nøyaktig 1 år siden sist :-)

Det er nøyaktig et år siden sist denne kunden var hos meg for å få pigmentert nye bryn. Slik ser altså resultatet ut etter et år med sol og normal slitasje av pigmenteringen. Hun har beholdt fargen bra og de ser enda fine ut i fargen, men manglet allikevel litt pigmenter om man gransker dem nøye. Det var altså på tide med en oppfriskning av dem 🙂

Resultat etter refill i dag. I tillegg fikk hun dem en tanke fyldigere, noe alle ønsker når de kommer tilbake. Det er også noe som gleder meg 🙂 ….elsker nemlig fyldige bryn selv, men som sagt bestemmer kundene mine “akkurat det” selv 🙂 Best å begynne forsiktig og jeg skjønner dere godt!!

3 kommentarer
    1. kan jeg spør hva prisen på øyebryn ligger på?
      Står sikkert et sted her hehe, men klarer ikke finne det..
      Samboeren min tenker nemmelig å spandere dette i bursdags gave men vil vite ca pris 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg